Kontakt

Masz pytanie? Może już mamy odpowiedź!

Co to znaczy, że nasz drop jest limitowany?

Drop to sprzedaż limitowanej serii produktów, które pojawiają się w naszym sklepie kilka razy w roku. Każdy drop to osobna kolekcja z własnym motywem przewodnim oraz inną promocją.
Wszystkie przedmioty produkujemy w określonej liczbie sztuk, np. 300, 500 lub 1000. Gdy wszystkie produkty się wyprzedadzą, znikają ze sklepu.

Niektóre wzory mogą powrócić w przyszłości, ale znów w ograniczonej liczbie egzemplarzy, co czyni je wyjątkowymi i kolekcjonerskimi.

Czym jest preorder i jak działa?

Preorder to zamówienie z wyprzedzeniem.

Kupujesz produkt, zanim zostanie wyprodukowany, dostarczony do magazynu lub gdy jest w trakcie produkcji. 

Jakie metody płatności są dostępne?

W naszym sklepie zapłacisz za pomocą:

  • BLIK-a, 
  • karty (Visa, Mastercard),
  • szybkich przelewów online (Pay-By-Link),
  • Apple Pay,
  • Google Pay.

Uwaga: Nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Kiedy wysyłacie zamówienia?

Produkty dostępne od ręki wysyłamy w 1-3 dni robocze. Czas wysyłki sprawdzisz w karcie produktu.

Preordery wysyłamy później, czasem trzeba poczekać nawet 5-6 tygodni. To dlatego, że produkcję zaczynamy dopiero wtedy, gdy zbierzemy wszystkie zamówienia. 

Najczęściej paczka rusza wcześniej – po 10-15 dniach roboczych, gdy produkty będą już w magazynie.

Czy mogę śledzić moją paczkę?

Tak! Gdy wyślemy Twoje zamówienie, dostaniesz maila od InPostu z linkiem do śledzenia. 

Masz aplikację InPost?
Twoja paczka pojawi się tam automatycznie. 

Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, czy adres e-mail i numer telefonu nie zawierają błędów – to ułatwi nam dostawę i kontakt.

Jak mogę zwrócić produkt?

Masz 14 dni od odebrania paczki, żeby zgłosić nam chęć zwrotu.

  1. Wypełnij formularz zwrotu
  2. Włóż go do paczki razem z produktem. Możesz też wysłać jego zdjęcie lub skan na naszego maila – wtedy szybciej rozliczymy zwrot.
  3. Odeślij nam zamówienie.

Więcej informacji i całą instrukcję zwrotu znajdziesz w zakładce ➜ Zwroty i reklamacje

Czy wysyłacie za granicę?

Na ten moment wysyłamy jedynie na adresy w Polsce.

Moje zamówienie nie przyszło – co teraz?

Najpierw sprawdź swoją skrzynkę mailową (również foldery „Spam” lub „Oferty”):

– Czy masz maila z potwierdzeniem zamówienia?
– Czy znajdujesz link do śledzenia przesyłki od InPostu?

Sprawdź, jaka była przewidywana data wysyłki – znajdziesz ją w mailu lub opisie produktu. Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia zależy od tego, czy kupiłeś produkt dostępny od ręki, czy z preorderu. 

Nadal nic nie ma? Napisz do nas – pomożemy!

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie znajdziesz tabelę rozmiarów z dokładnymi wymiarami.

Porównaj wymiary z ubraniami, które masz w domu za pomocą np. centymetra. To najprostszy sposób. Jeśli wolisz luźniejsze ubrania – zalecamy wybór większego rozmiaru.

Czy mogę dostać fakturę?

Do zwrotu lub reklamacji produktów wystarczy Ci potwierdzenie zamówienia z maila. Nie musisz mieć faktury, ani paragonu.

Jeśli jej potrzebujesz, napisz do nas: zamowienia+mmspace@hype.delivery. Zgodnie z regulaminem naszego sklepu – nie wystawiamy faktur dla firm.

Co jeśli produkt jest uszkodzony?

Ojej, bardzo nam przykro, że coś dotarło zepsute. Zajmiemy się tym jak najszybciej.

Najpierw możesz napisać do nas i załączyć zdjęcia uszkodzenia. Dzięki temu szybciej ocenimy sytuację i damy znać, co dalej.

Ważne:
– zrób zdjęcie całego opakowania (z widocznymi uszkodzeniami),
– zadbaj, żeby na którymś zdjęciu był widoczny i czytelny list przewozowy, dzięki temu łatwiej zidentyfikujemy przesyłkę.

Napisz na: zamowienia+mmspace@hype.delivery.

Jeśli chcesz od razu złożyć reklamację:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny
  2. Zapakuj produkt do pudełka 
  3. Do paczki dodaj wypełniony formularz
  4. Odeślij wszystko na nasz adres

Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Napiszemy do Ciebie wiadomość, gdy tylko podejmiemy decyzję.

Chcę zmienić coś w zamówieniu – czy to możliwe?

Nie możemy zmieniać produktów ani danych w złożonym zamówieniu. Nasz system w ciągu kilku minut kieruje je od do realizacji – wtedy nie da się już nic dodać, usunąć czy wymienić produktów.

Jeśli system wykryje błąd (np. w adresie), wtedy zamówienie wraca do poprawy i odezwiemy się do Ciebie z prośbą o korektę.

Jeśli chcesz wymienić produkty, zrób tak:

  1. Napisz do nas, anulujemy zamówienie i zwrócimy Ci pieniądze.
  2. Złóż nowe zamówienie z poprawnymi produktami

Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, czy adres e-mail i numer telefonu nie zawierają błędów – to ułatwi nam dostawę i kontakt.

Masz pytania? Napisz do nas na: zamowienia+mmspace@hype.delivery